Do labu!

Dziś obfotografowałem moją drogę do labu. Dotychczas chodziłem na piechotę, ale dziś przetestowałem połączenie uniwersyteckimi autobusami z przesiadką.

Startujemy w Sanjomachi International House 1:

Sanjomachi International House 1Tak wygląda akademik z zewnątrz. W środku trochę gorzej, jak przyfotoszopuję zdjęcia to wrzucę. Za rogiem czeka na mnie autobus:15

I w 18 minut dojeżdżamy na Kawauchi Campus – jeden z pięciu (Kawauchi, Aobayama, Katahira, Seiryo i Amacośtam). Obowiązkowo parking rowerowy:

Parking rowerowyI duży plac z przylegającą do niego stołówką. Po południu liczne kluby zachęcają do dołączenia, wtedy jest głośno i kolorowo, ale przed południem wygląda dość smutno:

StołówkaPrzez kampus na drugą stronę i już czekam na mikrobus jadący w kierunku Katahiry:

Katahira busZnów kilkanaście minut i dojeżdżamy do najstarszej części uniwersytetu, ulokowanej blisko centrum. Jest zielono i przestronnie 🙂

KatahiraSakuraHyc na trzecie piętro i jestem w labie. Prawie wszyscy siedzimy w jednym pokoju biurowym, więc wszystko jest pod kontrolą 😉

labO labach jeszcze napiszę w osobnej notce.

8 thoughts on “Do labu!

  1. 1)strasznie duzy teren tego uniwersytetu
    2)jak swojsko, figurka Rei
    3)dawaj zdjęcia sprzętu z labu! jeśli masz, znaczy.

Skomentuj

