Muj Obiat 4 (trochę oszukany)

Śniegu dzień trzeci. Dziś pożegnałem się z akademikiem, ciasnym pokojem chmarą uciążliwych sąsiadów. A także z dzielonym rachunkiem za wodę, piecykiem na gaz ziemny i całodobowym supermarketem po drodze do domu. International House Sanjo 1 opuszczałem z przytupem, z ponad 20-kilogramowym plecakiem, zarzuconą na jego komin przynajmniej 7-kilogramową torbą, na tym jeszcze upchnięta kurtka. I z tym na 9,5-kilogramowej szosie po zmrożonym śniegu do centrum. Ludzie na ulicy pokazywali mnie palcami i zdecydowanie ich to bawiło.

W natłoku spraw zapomniałem uwiecznić obiadu, więc wracając do domu zahaczyłem o pobliski supermarket w celu zdobycia czegoś, co mogłoby służyć za kolację. Zakupiłem taki oto zestaw:

20140211-001904.jpg
Japoński „chleb”, japoński jogurt „Bułgaria”, onigiri i coś z Pokemonami. Japoński chleb jest koncepcyjnie chlebem tostowym, konstrukcyjnie przypomina poduszkę, a w smaku… coś pomiędzy. Onigiri to porcja ryżu z czymś w środku, zawinięta w nori, czyli sprasowane, suszone algi. Doskonała jako przekąska, trzeba tylko wiedzieć gdzie kupić. Jako że folia oddziela ryż od nori, ważny jest sposób otwierania opakowania:

20140211-003011.jpg

20140211-003021.jpg

20140211-003033.jpg

20140211-003043.jpg

20140211-003053.jpg
Atrakcyjnie wyglądający kartonik z Pikaczu zawierał niestety parówki rybne.

20140211-003240.jpg
I jeżeli ktoś teraz zazdrości (tych parówek, rzecz jasna), to niech sie zastanowi czy dla tych przysmaków zamieniłby kaloryfer i ocieplone mieszkanie na kartonowe ściany i piecyk naftowy dmuchajacy ciepłymi spalinami do pokoju. Może warto?

6 thoughts on “Muj Obiat 4 (trochę oszukany)

  1. To zdjęcie kartonu parówek z Pikachu kojarzy mi się z jednym z najwspanialszych nieudanych popkulturowych mashupów wszechczasów:

Skomentuj

