Muj Obiat 5

Dzisiaj święto. Jakieś. To dziwne, bo zazwyczaj święta ustawiają w poniedziałki, żeby nastackowć dni w długi weekend. Udało sie dokończyć przenoszenie rzeczy, a śnieg, który w dzień trochę stopniał, zdążył juz zamarznąć i mamy piękną gołoledź. Z okazji dnia wolnego poszedłem do labu późno, późno też skończyłem. Po 23 nie ma wielu otwartych lokali, więc wybór padł na pobliską, fastfoodową Matsuyę.
W jednym z ostatnich komentarzy mój przyjaciel wspomniał o hamburgierze z Kafe Lab, więc zdecydowałem uczcić pamięć tego podobno juz zamkniętego lokalu i zamówiłem także hamburgera. W japońskim stylu.

20140212-003826.jpg
Proszę Państwa, oto japoński hamburger. Kotlet mielony jest, sałatka jest, do tego obowiązkowy ryż i zupa misoshiru. Oczywiście można kupić takiego „tradycyjnego”, w naszym rozumieniu, hamburgera w bułce, ale często pod tą nazwą kryje się mielony z dodatkami. Cena: 650 jenów, czyli 19,50 zł.

Skomentuj

