Chwila na odsapnięcie

Kolejny post z letnich wakacji (tym razem Kioto) jest w zawieszeniu od przynajmniej tygodnia. Powodem zawirowań i niedotrzymywania terminów blogowych jest, między innymi, moja (a także mojego szefa) chęć dotrzymania wszystkich innych terminów.

Ponieważ zostałem bardzo niedawno doktorantem drugiego roku (życie potrafi zaskakiwać), muszę przygotować prezentację z postępów mojego supertajnego projektu i przedstawić ją przed dwoma ważnymi profesorami, którzy powinni mnie ocenić i doradzić co mam robić dalej. Jako jednego z recenzentów wybrałem najsroższego profesora w całej prefekturze, więc nudno na pewno nie będzie. Jutro powinno być po wszystkim, więc postaram się nadgonić wakacyjne opowieści.

A dla tych, którzy nie mogą pogodzić się z opóźnieniem, mam Kitty-chan:
1538731_10200108500753151_5589271235925387731_nktóra analizując filozofię Nietzschego podpowiada, jak być silnym w życiu. Także bądźcie dzielni. Fajto.

One thought on “Chwila na odsapnięcie

Skomentuj

